niedziela, 2 czerwca 2013

PROLOG                                                


Mystic Falls. To tu żyją wszystkie kreatury tego świata, są tu wampiry, hybrydy, wilkołaki, czarownice i jestem też ja, Caroline Forbes. Jestem normalnym człowiekiem, właściwie nie takim normalnym skoro wiem o istnieniu nadnaturalnych istot. Mam dwie najlepsze przyjaciółki; Bonnie która jest czarownicą oraz Elenę która jest wampirem. Mam również najlepszego przyjaciela Stefana, który również jest wampirem.   


Mieszkam z moją mamą Liz, jest szeryfem więc nie mam z nią dość matczynych kontaktów. Chodzę do czwartej klasy liceum, rok szkolny niedawno się zaczął.Wakacje spędziłam u mojego taty w Californi.


Jestem blondynką o średnim wzroście , jestem typem nieprzystępnej dziewczyny. Jestem przeciętną nastolatką, no może gdyby nie fakt że otaczają mnie nadnaturalne istoty....       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz